3. Czy reklamy na facebooku są rzeczywiście skuteczne

Czy reklamy na facebooku są rzeczywiście skuteczne

Facebook jest obecnie największym portalem, gdzie konta ma założone kilkadziesiąt lub nawet paręset milionów ludzi i jest to doskonały rynek, gdzie można oferować swoje usługi oraz towary wszystkim potencjalnym klientom. Nie ma chyba drugiego tak ogromnego serwisu, który zrzeszałby tak sporo osób.

Obecnie portal nie spełnia już tylko roli interpersonalnej, gdzie pozwalał poznawać się nieznanym sobie ludziom, odnawiać stare znajomości oraz umożliwiał podzielenie się swoimi przeżyciami z ostatnich dni. Teraz jest to jednak wielkie przedsiębiorstwo, które zarabia ogromne pieniądze. Facebook dla firm to doskonałe miejsce na reklamę, która umożliwia dotarcia do milionów ludzi.

Mało skuteczna promocja

Osobiście uważam, że promocja na facebooku jest jednak mało skuteczna, ponieważ mało kto zwraca uwagę na zamieszczone tam reklamy. Wiele osób specjalnie nawet ukrywa powiadomienia od firm, które polubiły, ponieważ niektóre z nich są tak natrętne, że wysyłają reklamy każdego dnia, a zdarza się niektórym robić to nawet częściej. Reklamy na facebooku mogą rzeczywiście denerwować i są przez to mniej skuteczne, ale mimo tego i tak wiele firm zakłada tam swoje strony. Odpowiedź na pytanie jak stworzyć fanpage jest bardzo prosta, ponieważ każdy, nawet osoby nie znające się na komputerach powinny umieć to zrobić.

Wyskakujące okienka

Ponadto w Internecie można znaleźć wiele instrukcji dotyczących tego procederu jak i innych cennych wskazówek pomagających w krótkim czasie zebrać wielu znajomych, którzy będą otrzymywali reklamy oraz inne oferty. Na szczęście na facebooku nie ma jeszcze wyskakujących okienek, które zawierają reklamy facebook. Póki co udaje się tego uniknąć, myślę, że właściciele strony doskonale zdają sobie sprawę, że jeżeli doszłoby do takiej ewentualności to wiele osób zrezygnowałoby z korzystania z tej strony i po jakimś czasie mogłaby upaść. Promocja facebook pozwala jeszcze firmom na polepszenie swojego wizerunku informując swoich klientów o działaniach charytatywnych na rzecz schronisk dla zwierząt lub innych. W ten sposób można bardzo ocieplić swój wizerunek wśród szerokiego grona konsumentów.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *