Dobór reklam na facebooku

Dobór reklam na facebooku

Wadą reklam, niezależnie od tego czy są to reklamy w telewizji, w prasie czy też w sieci właśnie jest to, że bardzo często trafiają one do odbiorców którzy nie są konkretnym wyrobem zainteresowani. Nawet najlepiej przygotowana i dopracowana reklama może trafić na niepodatny grunt, tak więc zyski z jej emisji będą dla reklamującego się przedsiębiorstwa tak naprawdę niewielkie.

Dlatego też dąży się do tego aby reklamy były dobierane zgodnie z preferencjami konkretnych osób. Co prawda daleko jest jeszcze do sytuacji, która przedstawiona została w filmie raport mniejszości, gdzie reklamodawcy wiedzieli o konsumentach dosłownie wszystko dzięki czemu mogli możliwie precyzyjnie dopasować konkretne reklamy do preferencji konsumenta.

Fanpage

W naszych czasach brakuje do tego dużo, ale marketing na facebooku zmierza właśnie w tym kierunku. Wielu osobom promowanie się na tym serwisie społeczościowym kojarzy się głównie z fanpage. Oczywiście narzędzie to odgrywa dosyć duża rolę, ale reklama facebook cena jest zdecydowanie bardziej skuteczna. Facebook ma ogromne ilości informacji na temat każdego ze swoich użytkowników. Dla firm zamieszczających reklamy bardzo ważne jest to jakie strony „lubi” konkretny użytkownik. Jeśli dany użytkownik lub wiele powiązanych ze sobą tematycznie stron internetowych to reklama w facebook może być jak najbardziej należycie dostosowana do preferencji takiego użytkownika. Poza tym można dopasować też reklamę do wieku czy też innych tego typu cech konkretnych konsumentów, korzystających jednocześnie z facebooka.

Fanpage na facebooku

Warto jednak wiedzieć jak stworzyć fanpage na facebooku, gdyż bardzo często kampania reklamowa jest bardzo ściśle powiązana z takimi narzędziami. O tym co to jest fan page dokładnie można będzie przeczytać osobnym artykule poświęconym właśnie temu zagadnieniu, które jest jednak jak należy się spodziewać znane znakomitej większości internautów. Opis dopasowania reklam powinien dać użytkownikom facebooka do myślenia. Należy się dobrze zastanowić zanim się coś polubi lub też zanim zostanie się fanem konkretnej strony fanpage, gdyż to także może być brane pod uwagę przy typowaniu osób, którym wyświetlona zostanie konkretna reklama.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *