Fanpage a Google

Fanpage a Google

Narzędzie fanpage, które nie odpłatnie udostępnia swoim użytkownikom facebook reklama jest dosyć skutecznym narzędziem reklamowo marketingowym, ale jego skuteczność także ma pewnego rodzaju ograniczenia. Na przykład fanpage nie jest do końca indeksowana w Google, tak więc firma na facebooku która zdecyduje się zastąpić swoją oficjalną stronę internetową, właśnie za pomocą fanpage, może mieć nie lada problem z tego właśnie powodu.

Nie ma chyba też przynajmniej jak na razie możliwości pozycjonowania takiej strony w Google, a jeśli już to są to raczej możliwości dosyć mocno ograniczone. Niemniej jednak można czasem znaleźć w sieci firmy, które podejmują się realizowania takich właśnie zadań.

Prowadzenie fanpage

Niezmiernie istotne jest też prowadzenie fanpage ale realizacją takiego zadania zajmuje się już na ogół odpowiednio wynajęta do tego celu osoba lub od czasu do czasu także i profesjonalna firma, która może nie tylko zając się samym prowadzaniem takiej strony internetowej, ale też i oczywiście możliwe jest w jej zaprojektowanie. Jednak nawet stworzenie wyjątkowo atrakcyjnej strony tego typu nie spowoduje, że uda się od razu pozyskać nowych fanów. To jak zdobyć fanów na facebook jest niezwykle trudną sprawą, niekiedy mocno związaną z ogólnym wizerunkiem konkretnej firmy i tym czy jest to firma znana czy też mała, lokalna firma, nie znana większej liczbie użytkowników.

Reklama fanpage

Duża firma może pozwolić sobie na reklamę swojego fanpage w sieci. Na oficjalnej stronie takiej firmy zapewne także znajdzie się odnośnik prowadzący oczywiście do fanpage. Na samej stronie fanowskiej prowadzony jest już zupełnie innego typu marketing na facebook. Nie zawsze typowe w e marketingu działania mogą się sprawdzić w przy takiej właśnie stronie. Konieczna jest tutaj wiedza nie tylko z samego marketingu. Należy też orientować się w tym na jakich dokładnie zasadach działa taki portal. Wtedy stosowana na nim reklama facebook z całą pewnością będzie o wiele skuteczniejsza. Koszty takowych kampanii reklamowych także są precyzyjnie określane w danych serwisach społecznościowych, a popularny Facebook nie jest tutaj żadnym wyjątkiem.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *