Fanpage i konkursy

Fanpage i konkursy

Duża ilość zgromadzonych fanów wokół strony fan page na facebook to także duża ilość konsumentów którzy mogą być zainteresowani ofertą danej firmy. Należy jednak jeszcze ofertę tą w odpowiedni sposób przedstawić. Nic jednak nie zachęca tak fanów do odwiedzania stron fanowskich jak prowadzone na fanpage konkursy.

Mogą być to rozmaite promocje na facebook, dzięki którym fan może stać się właścicielem całkowicie za darmo różnych ciekawych produktów. Czasem w ramach konkursów rozdawane są po prostu gadżety czy też inne drobne upominki. Mogą być to w zasadzie gadżety reklamowe, których nominalna wartość nie jest duża, ale rozdawanie takich prezentów to znakomita szansa na to aby jak zdobyć fanów na facebooku oraz utrzymać tych, którzy już do strony fanowskiej owej firmy dołączyli wcześniej.

Zadania konkursowe

Same konkursy mogą być prowadzone w bardzo różnorodny sposób. Użytkownicy mogą zostać poproszeni o rozwiązanie zadania konkursowego, ale też może być i tak, że nagrodzonych zostanie kilka czy też więcej pierwszych osób, które w dniu konkursu fanpage odwiedzą. W celu przeprowadzania firmy na facebooku muszą korzystać ze specjalnych aplikacji, dzięki którym prowadzenie takich konkursów jest możliwe. Możliwość przygotowania takiej aplikacji powoduje jednak, że konkurs może być w pełni dostosowany do wymagań konkretnej firmy, a to jak będzie wyglądał ograniczone jest tylko i wyłącznie wyobraźnią osób, które przygotowywaniem takich konkursów się zajmują.

Reklama na facebook

Jak najbardziej istotną sprawą jest też reklama na facebooku cennik. Tak samo jak przy każdej innej kampanii reklamowej tak samo i tutaj warto jest zatrudnić specjalistów od marketingu, którzy zajmą się przeprowadzeniem takiej kampanii, oraz podpowiedzą jaka reklama na facebooku cena w danym przypadku będzie mogła okazać się najkorzystniejsza do zrealizowania. Jak wiadomo tylko prawidłowo dobrana reklama ma szanse dotrzeć do odbiorcy i zainteresować go na tyle iż poważnie zastanowi się on nad dokonaniem konkretnego zakupu. Istotny jest także odpowiednio dobrany czas emisji takowych reklam.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *