Fanpage jako strona firmowa?

Fanpage jako strona firmowa?

Tak zwana facebook fanpage jest niezmierne ważna dla firm, które się na prowadzenie takiej właśnie strony internetowej decydują. Ale czy może ona w pełni zastąpić oficjalną stronę firmową danego przedsiębiorstwa? Jedną z pierwszych rzeczy jaką należy wziąć pod uwagę aby móc dobrze odpowiedzieć sobie na to pytanie jest to jakiego rodzaju usługi świadczy dana firma czy też jakiego rodzaju produkty oferuje.

W przypadku niektórych firm takich jak chociażby banki czy inne instytucje finansowe fanpage na facebook może być tylko dodatkiem. Traktowanie takiej strony jako oficjalnej strony takiej firmy mogło by zostać odebrane po prostu jako nie poważne, a w przypadku takich firm to w jaki sposób są one postrzegane jest niezmiernie istotną kwestią.

Fanpage na facebooku

Zdecydowana większość firm prowadzi fanpage na facebooku obok swojej oficjalnej strony internetowej. Powoduje to, że obie te strony internetowe mogą funkcjonować w sposób niezależny od siebie, ale to już od samej firmy zależy której z tych stron poświęcać będzie więcej uwagi. Jeśli jednak chodzi o bardzo małe firmy to fanpage może być doskonałą alternatywą dla wykupywania hostingu. Jeśli weźmie się pod uwagę potrzeby takich firm i to, jak dużo osób ich stronę by odwiedziło to oczywistością staje się chyba to, że promocja firmy na facebooku jest zdecydowanie lepszym pomysłem. Taka strona oprócz pełnienia roli strony oficjalnej może być doskonałym narzędziem do komunikowania się z konsumentami i klientami takiej firmy.

Pozyskiwanie klientów

Dobrze przeprowadzona kampania na facebooku pozwala na pozyskiwanie wielu nowych klientów, po praktycznie zerowych kosztach. Mogą być to dla bardzo małych firm praktycznie jedyne działania promocyjne, ale za to jakże skuteczne. Dla większych firm być może odpowiednią alternatywą będzie reklama na facebooku koszt. Jest to normalna reklama internetowa, ale jej przewaga nad zwyczajnymi reklamami internetowymi polega na zdecydowanie większy zasięgu. Taka reklama, może trafić nawet do milionów użytkowników serwisu, jeśli taka jest wola reklamodawcy. Trudno o większy zasięg reklamy nawet telewizyjnej.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *