Internet: możliwość reklamowania firmy

Internet: możliwość reklamowania firmy

Firma, które nie inwestuje w reklamę ma bardzo małe szanse na odniesienie sukcesu.

Dzisiaj bardzo potężnym nośnikiem reklamy z uwagi na liczbę użytkowników stał się Internet.

Formy internetowej reklamy

Firma, która chce reklamować się w Internecie ma wiele możliwości do wyboru. Jedną z nich jest założenie witryny www firmy. Strona internetowa będzie w tym przypadku pełnić dwie funkcje. Z jednej strony sprawi, że o firmie dowie się więcej osób. Z drugiej zaś strony umożliwi zamieszczenie informacji o produktach i usługach, które oferuje, ale także o wszelkich zmianach, które zaszły w firmie: zmianie asortymentu, godzin otwarcia, sposobów komunikowania się z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na firmowej stronie www mogą znaleźć się zarówno informacje tekstowe, jak też krótkie filmy, które prezentują oferowane przez firmę produkty. Strona, która zawiera nie tylko suchy tekst, ale także informacje w formie graficznej jest dla użytkowników bardziej atrakcyjna. Innym sposobem reklamowania firmy w Internecie jest zamieszczanie linków w formie banerów reklamowych na stronach będących własnością innych użytkowników. Wystarczy kliknąć na link, aby zostać automatycznie przeniesionym na stronę firmową. Forma reklamy są także rozsyłane do stałych klientów e-maile. Chętnie zakładane są także fanpage na popularnych portalach społecznościowych.

Akcje promocyjne

Coraz częściej akcje promocyjne prowadzone są w Internecie. Akcje promocyjne mają na celu nie tyle promowanie produktów, ile zachęcenie jak największej liczby klientów do robienia dużych zakupów w sklepach stacjonarnych lub internetowych. Potencjalnych klientów jaki są użytkownicy Internetu do robienia większych zakupów kusi się przede wszystkim możliwością uzyskania bardzo korzystnych rabatów po spełnieniu pewnych określonych warunków. Najczęściej prowadzone są akcje promocyjne typu: „nowi klienci dostaną rabat w wysokości 2 procent”. Sklepy internetowe, które sprzedają głównie kosmetyki decydują się na dołączanie do zakupionych produktów próbek towarów innych niż te zakupione przez klienta.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *