Jakich błędów unikać zlecając wydruk naklejek?

Jakich błędów unikać zlecając wydruk naklejek?

Bez względu na to, na jaki typ naklejek się decydujemy i jak planujemy je wykorzystać, musimy zdawać sobie sprawę z tego, że końcowy sukces podejmowanych przez nas działań jest uzależniony od przynajmniej kilku czynników. Ważne jest stworzenie spójnej kampanii promocyjnej, której częścią są naklejki, a następnie wcielanie jej w życie zgodnie z założeniami. Nawet najciekawszy pomysł może jednak rozczarować, gdy okaże się, że sam wydruk naklejek pozostawia wiele do życzenia.

Cena to nie wszystko

Najczęściej popełnianym błędem wydaje się w tym kontekście wychodzenie z założenia, że naklejki nie są najważniejszym elementem strategii reklamowej. Rzeczywiście, zwykle są tylko środkiem pomocniczym, wielu inwestorów uważa więc, że ich druk nie powinien generować dużych kosztów. Znalezienie naprawdę tanich drukarni internetowych nie jest problemem. Drukarnie te zajmują się przy tym produkowaniem zarówno naklejek papierowych, jak i foliowych, bez trudu można więc złożyć zamówienie odpowiadające firmowym potrzebom. Niestety, brak wstępnej weryfikacji drukarni i przekonanie, że argument cenowy ma kluczowe znaczenie, to podejście, które szybko potrafi się zemścić. Okazuje się, że naklejki szybko trafiają pod adres wskazany w zamówieniu, ich jakość jest jednak tak niska, że nie sposób ich użyć. Współcześni odbiorcy reklam nie są, niestety, znani ze swojej wyrozumiałości. Należy więc liczyć się z tym, że operowanie niskiej jakości naklejkami odbiorą jako sygnał świadczący o tym, że zabieganie o ich względy nie jest ważne dla danej firmy.

Nie kupuj kota w worku

Bywają też drukarnie, które rozczarowują nawet pomimo tego, że wcale nie kuszą klientów bardzo niskimi cenami naklejek. To przede wszystkim podmioty, które debiutują na rynku. Przeważnie ich właściciele mają ambitne plany na przyszłość, nie radzą sobie jednak najlepiej z ich realizowaniem. I tym razem pretensje można mieć jednak przede wszystkim do siebie, ofiarami takich podmiotów padają bowiem przede wszystkim te firmy, które składają zamówienia bez weryfikowania zaproponowanej im oferty.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *