Serwis usługowy

Serwis o usługach

Plik produktowy i jego możliwości

Plik produktowy i jego możliwościNa rynku pojawia się coraz więcej narzędzi, które nie tylko wspierają sprzedaż towarów, ale również i działania marketingowe. Plik produktowy jest właśnie jednym z nich i doskonale sprawdza się wtedy, gdy firma chce nawiązać współpracę z siecią afiliacyjną, promować się na stronach porównywarek cenowych, portali społecznościowych, czy serwisów remarketingowych.

Jak można zauważyć, możliwości takiego dokumentu są dość szerokie, właśnie ze względu na to, iż może zostać zaimplementowany na każdy rodzaj strony. Można go również umieścić w widocznym miejscu, gdyż nie wymiary nie są zbyt duże. W ten sposób zawsze uda się go dostosować do danej strony tak, by zawarte w nim produkty i informacje były ściśle związane ze słowami kluczowymi wpisywanymi przez internautów.

Zobacz: Product feeds

Próbując określić możliwości takiego dokumentu, warto wziąć pod uwagę jego zastosowanie. Jeśli tworzy się ten plik po to, by firma mogła zaistnieć w porównywarce cenowej, wówczas trzeba przyznać, że takie narzędzie pozwoli wyświetlić albo jeden konkretny produkt, albo kilka, które będą mieć wiele cech wspólnych. Za pomocą takiego dokumentu znacznie łatwiej tak naprawdę dotrzeć do klienta i to bez zbędnych sloganów reklamowych, które dzisiaj już nie odnoszą takiego skutku, jak jeszcze kilka lat temu.

Na co ma wpływać plik produktowy?

Nie można zapominać też o tym, że ten plik ma przede wszystkim wpływać pozytywnie na sprzedaż produktów, jakie się w nim znajdują. Z tego też powodu jego możliwości są również związane z liczbą artykułów, jakie uda się wyświetlić za jego pomocą. Odbiorca może więc zobaczyć listę z paroma produktami, jak i zawierającą kilkanaście opcji do wyboru.

Reklamy PLA

Decydując się na wykorzystanie takiego pliku w promocji swojej firmy, można też przyznać, że otwiera on wiele różnych furtek. Przede wszystkim można skorzystać z reklamy PLA w Google, jak również zaprezentować swoją ofertę szerszemu gronowi odbiorców, którzy wchodzą na różne strony, na jakich pojawiają się tego typu zestawienia. Bez trudu zaś taki plik uda się zestawić z kuponem rabatowym, czy też z promocją cenową, co sprawia, że dokument ten staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla odbiorców.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz