Poczta tradycyjna jest nadal godna uwagi!

Poczta tradycyjna jest nadal godna uwagi!

W bardzo dużym błędzie są tacy przedsiębiorcy, którzy w swoich wyliczeniach dotyczących wydatków na reklamę całkowicie ignorują konieczność dopisania direct mailingu. Co jak co, ale przecież taki rodzaj komunikacji bezpośredniej jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę! Nie miejmy wątpliwości w tym temacie. Oczywiście, że w dzisiejszych czasach bardziej popularny jest mailing elektroniczny, ale przecież wysyłanie listów do potencjalnych klientów – bądź naszych starych klientów, którym chcemy się przypomnieć, najzwyczajniej w świecie opłaca się dużo bardziej.

Direct Mail

Przede wszystkim na bardzo dużą uwagę zasługuje to, iż direct mail jest taką formą marketingu, która generalnie nie denerwuje ludzi – i do nich trafia. Jeżeli ktoś nie życzy sobie takich listów, to przecież istnieją teraz rozwiązania, które umożliwiają zablokowanie ich wysyłania. Skoro ktoś o to nie zadbał, to w najgorszym przypadku po prostu zignoruje naszą przesyłkę. Jednakże bardzo często jest tak, że ludzie nie tylko jej nie ignorują, ale nawet dokładnie się z nią zapoznają. Zapewne każdy z nas dostaje czasami bezpośrednio adresowane przesyłki – to zawsze miło, iż komuś chciało się napisać do nas po imieniu, przynajmniej mamy pewność, że owe działania reklamowe są dedykowane prosto do nas. Wiadoma sprawa, że nikt nie jest zapewne naiwny i nie sądzi, iż inni ludzie nie dostają podobnych przesyłek. Jednakże nie sposób nie docenić direct mailingu, to trzeba jednoznacznie przyznać.

Atrakcyjne rozwiązanie

Kolejna zaleta direct mailingu jest niewątpliwie taka, że przecież nie jest to przesadnie oklepane rozwiązanie. Raczej nie da się ukryć faktu, iż w dzisiejszych czasach generalnie ciężko czymkolwiek zaskoczyć drugiego człowieka. W naszym interesie jest zatem to, aby stosować nieco mniej powszechne formy reklamowe. Oczywiście direct mail to nic odkrywczego, ale można śmiało powiedzieć, że to i tak coś mało oklepanego. Przynajmniej w porównaniu z pocztą elektroniczną – niektórzy dostają każdego dnia powyżej 100 wiadomości elektronicznych, a więc chyba nikt nie sądzi, iż tacy ludzie zainteresują się naszą ofertą.

Fakt, że znaczenie tradycyjnych listów spada nie powinien sprawiać, iż w takim razie uznamy, że direct mailing nie jest godny naszego zainteresowania. Przynajmniej skrzynki na listy nie są zawalone…

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *