Profil fanpage

Profil fanpage

Tak samo jak można w bardzo zróżnicowany sposób prowadzić zwyczajną kampanię reklamową tak samo i fan page na facebooku może być przygotowana na kilka różnorodnych sposobów. Jednym z najprostszych jest oczywiście przygotowanie takiej strony dla całej konkretnej firmy. Wtedy firma na facebook zamieszczać może wiele istotnych informacji dotyczących funkcjonowania całej firmy.

Jednak nie zawsze jest to najlepsze z możliwych rozwiązań. Bardzo często bowiem firmy decydują sie na promowanie w ten sposób konkretnych produktów. Można oczywiście założyć fanpage dla każdego produktu który znajdzie się na rynku, jednak nie w każdym przypadku jest to rozsądne i opłacalne.

Reklama produktu

Jeśli już tworzenie tworzenie fan page obejmować będzie tylko i wyłącznie jeden produkt to powinien być to raczej produkt z którym internauci korzystający z facebooka będą chcieli się identyfikować. Powinien być to też wyrób w przypadku którego możliwe będzie prowadzenie różnorodnych konkursów, a tym samym zachęcanie internautów do korzystania z usług konkretnej firmy. W ten sposób promowane mogą być sztandarowe produkty konkretnych firm. Poza możliwością korzystania z fanpage, facebook udostępnia także reklamy na facebook. Ich działanie jest podobne do tego, które można zaobserwować na różnych innych stronach internetowych.

Duża liczba użytkowników

Podstawowa różnica którą ma pod tym względem serwis facebook reklama firmy to ogromna ilość użytkowników, którzy taką reklamę z całą pewnością będą mogli zobaczyć po zalogowaniu się do serwisu. Oczywiście reklama firmy na facebooku mogą być tak dobierane aby zobaczyły je tylko konkretne osoby, należące do określonej grupy. Może mieć to decydujące znaczenie jeśli chodzi o promowanie małych, lokalnych firm, które chcą dotrzeć co zrozumiałe tylko do odbiorców którzy zamieszkują dany region czy też miasto, gdyż osoby mieszkające dalej nie będą miały po prostu okazji na to, aby z oferty takowej firmy skorzystać. W zależności od zasięgu, koszty takowej reklamy także mogą być bardzo zróżnicowane, ale nie każda mała firma może sobie pozwolić na wykupienie takowej reklamy.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *