Profil zamiast fanpage

Profil zamiast fanpage

Niektóre, zwłaszcza mniejsze firmy decydują się na to aby ich profil lub profil na przykład właściciela konkretnej firmy pełnił jednocześnie rolę fanpage owej firmy. Da się to oczywiście zrobić. Ale profil na facebook niestety nie będzie w stanie zastąpić w należyty sposób popularnego sposobu komunikowania się z konsumentami, jakim jest fanpage facebook.

Należy wiedzieć, że tego typu profil nie jest w żadnym razie przeznaczony do tego typu działań. W pewnym sensie wykorzystywanie w ten sposób zwykłego profilu jest też niezgodne z regulaminem tego serwisu społecznościowego tak więc należy liczyć się z ewentualnymi konsekwencjami.

Profile typu fanpage

Bardzo mało firm decyduje się na to aby korzystać z tego typu profili jak fanpage także ze względów praktycznych. Każdy profil na facebooku ma bowiem ograniczoną ilość znajomych którą można mieć. Obecny limit wynosi 5000, co jest chyba liczbą w pełni wystarczającą jeśli chodzi o wirtualnych znajomych. Fanów natomiast na klasycznej stronie fanpage może być nawet kilkukrotnie więcej. Najpopularniejsze takie strony mają nawet miliony fanów na całym świecie. Poza tym dodawanie nowych fanów do normalnego profilu było by bardzo toporne ponieważ każde takie zgłoszenie się fana należało by odpowiednio potwierdzić. W normalnej stronie fanpage nie ma tego typu problemów.

Darmowa strona

Nie trzeba więc już chyba nikogo więcej przekonywać o tym, że korzystanie z profilu tak samo jak z fanpage nie jest w żadnym razie dobrym pomysłem. Warto też zastanowić się nad tym w jakim języku prowadzona będzie strona fanpage. Duże międzynarodowe firmy wybierają oczywiście język angielski, z racji na to, iż język ten cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Podobnie może być też jeśli facebook reklama cennik zostanie wystosowana do użytkowników facebooka z różnych stron świata, ale facebook reklamy mogą być odpowiednio personalizowane i dostosowywane dla poszczególnych użytkowników. O ile sama strona fanowska jest w pełni darmowa to już profesjonalna facebook promocja może być dosyć kosztowna, w zależności jeszcze od skali promocji oraz od tego jakie reklamy zostaną do promowania firmy zastosowane.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *