Skuteczny i efektowny performance marketing

Skuteczny i efektowny performance marketing

Skuteczny i efektowny performance marketing

Performance marketing nazywany jest również marketingiem efektywnościowym. To coraz popularniejszy model reklamy, która stosowana jest na różnych kanałach w internecie.

Polega przede wszystkim na skłanianiu potencjalnych klientów do podjęcia określonych czynności, które pozwolą na uzyskanie konkretnych efektów działań promocyjnych.

Efektywny marketing statystyczny

W performance marketingu największe znacznie ma efektywność. Jest ona zazwyczaj wyrażana w uzyskaniu oczekiwanych zachowań ze strony odbiorców, do których kierowana jest konkretna, internetowa reklama. Do pewnego stopnia performance marketing buduje wizerunek marki, jednak nastawiony jest przede wszystkim na uzyskanie jak najlepszych wyników w jak najkrótszym czasie. Nierzadko performance marketing jest również nazywany marketingiem statystycznym. Pozwala bowiem na uzyskanie dostępu do bardzo dokładnych danych, określających rodzaj zachować konsumentów po zetknięciu z daną reklamą. Dzięki temu wiadomo, ilu z nich weszło na stronę po kliknięciu w reklamowy link, a następnie dokonało pożądanej akcji, takiej jak na przykład zakup produktu. Performance marketing pozwala również na sprawdzenie statystyki odrzuceń, dzięki czemu w przyszłości możliwe jest zaplanowanie lepiej zoptymalizowanej kampanii.

Więcej na http://performance360.pl/

Podstawowe narzędzia skutecznej reklamy

Performance marketing opiera się na korzystaniu z rozmaitych narzędzi, dzięki którym internetowa reklama staje się bardziej skuteczna. Dzięki temu możliwe jest jeszcze skuteczniejsze kontrolowanie kampanii oraz rozwijanie marki. Wykorzystać można na przykład banery, które wyświetlane są w rozmaitych serwisach. Duża popularnością cieszą się też sieci afiliacyjne, będące programami partnerskimi polegającymi na promowaniu ofert rozmaitych firm m.in.na blogach, stronach czy w mediach społecznościowych. Treści przygotowane dla konkretnej marki rozsyłać można również za pomocą mailingu. Konsumenci otrzymują w ten sposób bardzo dobrej jakości treść, która posiada charakter content marketingowy. Do podstawowych narzędzi performance marketingu nalezą również kampanie polegające na umieszczaniu w różnych miejscach linków sponsorowanych, na przykład wyświetlaniu ich w wynikach wyszukiwarek.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *