Sposoby weryfikacji GSM

Sposoby weryfikacji GSM

Tak samo jak w przypadku adresów poczty elektronicznej tak i numery telefonów mogą być weryfikowane już na etapie pozyskiwania leadów. Tutaj także może być to uzależnione od pewnej dozy pomysłowości jeśli chodzi o sposób pozyskiwania konkretnych leadów.

Klienci rejestrujący się za pośrednictwem odpowiedniej strony internetowej mogą chociażby mieć możliwość otrzymania kodu uprawniającego do skorzystania z rabatów jeśli chodzi o dane usługi czy produkty, już samo to ułatwia wstępną weryfikację danych kontaktowych.

Brak możliwości wysyłania formularza kontaktowego

Innym sposobem jest brak możliwości wysłania formularza kontaktowego jeśli nie poda się otrzymanego na podany wcześniej numer telefonu specjalnego kodu, ale takie metody przy pozyskiwaniu leadów mogą być co najmniej nie wskazane. Klasyczna weryfikacja gsm polega po prostu na ciągłym sprawdzaniu aktualności już pozyskanych danych kontaktowych. Weryfikacja w tym kontekście numeru telefonu może być nieco trudniejsza niż samych adresów pocztowych. W zależności od charakteru pozyskanych rekordów weryfikacja obejmować może zarówno numery telefonów komórkowych jak i stacjonarnych, należy więc się upewnić, że firma której się owe zadanie zleca, jest w stanie sprawdzić oba rodzaje takowych numerów telefonów kontaktowych.

Częstotliwość weryfikacji aktualności

W szczególności częstotliwość weryfikacji aktualności takich danych powinna się zwiększyć w okresie prowadzania nowych kampanii sprzedażowych, czyli wtedy kiedy zachodzić będzie faktyczna konieczność skorzystania z pozyskanych danych kontaktowych. Weryfikacja może także już w trakcie próby nawiązania kontaktu z danym klientem. Wtedy także do bazy danych zapisywane mogą być stosowne informacje na temat tego, że dany numer kontaktowy jest już nie aktualny, co może się przydać przy planowaniu i przeprowadzaniu każdej kolejnej kampanii marketingowej. Dla klientów, w przypadku których tylko część danych kontaktowych jest nie aktualna można wprowadzić aktualizacje rekordów, o ile uda się pozyskać nowe dane kontaktowe, które będą mogły być wykorzystywane na potrzeby kolejnych kampanii.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *