Serwis usługowy

Serwis o usługach

Zalety korzystania z pliku produktowego

Ze statystyk wynika, że konto na Facebooku ma łącznie 14 milionów ludzi, czyli aż 1/3 wszystkich Polaków. To oznacza, tym samym że twoja oferta może być na wyciągnięcie ręki kilkunastu milionów osób przez 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu. Żeby trafić do takiej grupy docelowej trzeba zainteresować się tematem dynamicznych reklam produktów.

W skrócie chodzi o to, że dynamiczne reklamy produktów umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo reklam na Facebooku i w oparciu o produkty, których użytkownicy oglądają w Twojej witrynie czy aplikacji. Trzeba tu jednak zauważyć jak znacząco różni się to od typowej reklamy Facebooka czyli Facebook Exchange. W przypadku dynamicznych reklam Facebooka reklamy wyświetlane są nie tylko na komputerach stacjonarnych ale także na urządzeniach mobilnych, które przecież są wykorzystywane coraz częściej.

Przygotowanie pliku produktowego

Żeby móc skorzystać z takiej formy promocji niezbędne jest przygotowanie plików produktowych. Od ich dobrego przygotowania zależy to, czy reklama DPA będzie skuteczna. Trzeba je zatem dobrze opisać i dodać zdjęcia – tu nie trzeba przywiązywać mocnej troski do tego by pliki były w rozdzielczości ultra hd czy full hd. Pliki produktowe pozwolą każdemu użytkownikowi Facebooka skorzystać z DPA bez względu na to, jakie jakiej jakości używamy zdjęć. Zyskujemy więc możliwość automatycznego przygotowania zdjęć w rozdzielczości wymaganej przez FB sprawiając, że będą one miały najlepszą jakość, bo to właśnie często zdjęcia decydują o tym, czy klient zwróci uwagę na nasz produkt czy pójdzie do konkurencji, czy też zostanie u nas.

Podstawą są zdjęcia

Ludzie kupują oczami, więc zdjęcia przy naszych oferowanych produktach powinny być podstawą. Powtarzając na koniec: chcąc sprzedawać swoje produkty użytkownikom Facebooka musisz przygotować po pierwsze pliki produktowe, które mają ogromne zacznie dla sprzedaży, bo dzięki nim użytkownik Facebooka w ogóle zauważy twoje reklamy i kupi produkt. Pliki produktowe powinny być w formacie XML albo CSV, bo te są czytelne dla Google.

Więcej informacji na: http://feedink.com/blog/

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz