Zdobywanie fanów na Facebooku

Zdobywanie fanów na Facebooku

Zastanawiasz się, jak zdobyć fanów na facebooku? Co zrobić, by zbudować wokół swojej firmy społeczność i przyciągnąć nowych klientów? Jak utrzymać trwałe relacje z użytkownikami? Dzięki ofercie profesjonalnych firm, prowadzących fanpage na facebooku możesz zrealizować każdy z tych celów. Zyskasz nie tylko ciekawą i przyciągającą uwagę stronę firmową, lecz także możliwość reklamy nowych produktów wraz z targetowaniem przekazu do konkretnych odbiorców.

Profil na Facebooku to podstawa tworzenia wizerunku marki i zdobywania nowych fanów. Dużą rolę odgrywa tutaj ciekawa grafika, opis działalności firmy oraz aktualne informacje i promocje, zamieszczane w tzw. dynamicznych zakładkach. Każdy klient chce wiedzieć na bieżąco, jaka jest najnowsza oferta firmy – dlatego należy dbać o stałe aktualizowanie danych.

Idea portali społecznościowych

Powierzając ich aktualizowanie wybranemu usługodawcy, nie musisz się już o to martwić. Marketing na facebooku to również stały kontakt z użytkownikami – w końcu na tym polega główna idea portali społecznościowych. Bardzo ważne jest regularne zamieszczanie ciekawych materiałów, zdjęć, filmików, zabawnych treści, quizów i wszystkich materiałów, które zaciekawią użytkownika i zachęcą go do interakcji. Ponieważ najskuteczniejszą formą reklamy jest w tym przypadku rozrywka, warto zadbać o ciekawe konkursy, gry lub sondy, przyciągające uwagę odbiorców. Jeśli profil na Facebooku będzie zawierał oryginalne, interesujące treści fani polecą go swoim znajomym, tym samym pozyskując nowych klientów dla Twojej firmy. Reklama facebook to nie tylko fan page – istnieje także możliwość zamieszczenia na profilu ciekawego komunikatu, promującego nowy produkt czy usługę.

Fani

Taki przekaz może być skierowany do wszystkich lub do określonej grupy, wyznaczanej na podstawie wieku, lokalizacji, płci, zainteresowań i innych kryteriów. W ten sposób reklama trafia bezpośrednio do określonych odbiorców, gwarantując większą skuteczność. Niezaprzeczalną zaletą, jaką posiada facebook dla firm jest możliwość dotarcia do rzeszy nowych fanów: możliwości reklamy są tak duże, że na pewno nie będzie to stanowić problemu. A ponieważ media społecznościowe cieszą się ogromną popularnością, dają możliwość dotarcia do większej grupy odbiorców niż tradycyjne formy reklamy takie jak radio czy telewizja.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *